دانلود كتاب آموزش خواندن نت هاي ارگ يا كيبورد

كيبورد،ارگ،آموزش ارگ،آموزش كيبورد،دانلود آموزش تصويري ارگ،آموزش تصويري كيبورد

دانلود كتاب آموزش خواندن نت هاي ارگ يا كيبورد

دانلود كتاب آموزش خواندن نت هاي ارگ يا كيبورد

بي شك شناخت و فراگيري هر علمي نياز به دانستن و آشنايي با مقدمات و اصول آن علم دارد . موسيقي نيز از اين قاعده مستثني نيست . شما هرچه قدر هم كه نوازنده يا آهنگساز خوبي باشيد بدون دانستن اصول و مباني موسيقي نمي توانيد آنطور كه بايد و شايد كار خود را اجرا كنيد. تئوري موسيقي به شما مي آموزد كه چگونه به زبان موسيقي صحبت كنيد .
دوره طبقه بندي شده اي كه پيش روي شماست برنامه اي هست گام به گام براي آشنايي شما با زبان شيرين موسيقي از ابتدا . فرق اين دوره با مباحث و كتب ديگر اين است كه مطالب اين دوره جنبه آموزشي دارند و نوع گفتار به ترتيب ي هست كه شما هنگام خواندن مطالب حضور يك استاد را در كنار خود حس خواهيد كرد.
مطالب اين دوره بارها توسط نويسندگان دوره ويرايش شده و سعي شده از مطالب استاندارد كتب معتبر ايراني و خارجي در ارائه مطالب آموزشي در موارد مورد نياز استفاده شود.
شروع اولين دوره آموزشي نت آهنگ ( كه انقلابي در دنياي مجازي به پا خواهد كرد ) را به فال نيك گرفته و انشاءالله دوستان علاقه مند بتوانند نهايت استفاده را از اين دوره ببرند و به اميد خدا در آينده شاهد برگزاري دوره هاي نوازندگي وآهنگسازي نيز خواهيم بود.

دانلود در ادامه مطلب

دانلود كتاب آموزشي از سرور زير 

دانلود از سرور اول

پسورد: www.keyboards.royablog.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.