بهترين راه براي يادگيري كيبورد و پيانو

كيبورد،ارگ،آموزش ارگ،آموزش كيبورد،دانلود آموزش تصويري ارگ،آموزش تصويري كيبورد

بهترين راه براي يادگيري كيبورد و پيانو

بهترين راه براي يادگيري كيبورد و پيانو

آيا ناحيه آموزشي ديگري وجود دارد كه دانش آموزان  فقط موقعيت تك به تك را ياد گرفته باشن، نه واقعا؟
در اصل، اين چيزيست كه دانش آموزان سنتي و كلاسيك پيانو انجام مي دهند. اين خيلي مهم و خسته كننده براي هنرجوياني است كه نواختن كيبورد و پيانو را همه روزه تمرين مي كنند. اين احتياج به انضباطي دارد كه در فرزندان و والدين نمي بينيد.

هر دو اين گرايشات، محدوديت هاي مصنوعي  براي هنرجويان مي سازند كه مانع از رشد و توسعه مهارت هاي موسيقيايي شما مي شود.

پيغامي براي هنرجويان پيانو و كيبورد داريم كه بايد بشنوند : تلاش شما، مهم است و تفاوت را ايجاد مي كند.


اگر چه يك سوم والدين تلاش هاي بيش از حد و سعي فراوان براي به عهده گرفتن پيشرفت فرزندانشان متقبل مي شوند، كه البته مانع از توسعه مثبت و يادگيري مهارت هاي شخصي فرزندان آنها مي شود.

براي كمك به فرزندان، اهداف آنها را ياد بگيريد و انجام دهيد، والدين مي بايستي روي محتوا و روند يادگيري تمركز كنند و نه محصول پاياني و آرماني آن! چيزي كه هنرجوي جوان نمي تواند بفهمد، روند يادگيري كيبورد و پيانو است.

 

درس هاي خصوصي دلالت هاي خوب و بدي را هم به همراه آن دارن. بعضي اوقات فرزندان، به استاد وابستگي پيدا مي كنن و برايشان سخت است كه بر آن غلبه كنند. و همينطور فرزندان تمايلي به توسعه و استقلال شخصي خودشان را ندارند وقتي كه نوبت به يادگيري مهارت هاي الزامي مي شود.


در از طرف ديگر ، معلم و آموزش نفر به نفر بسيار سومند است براي اينكه هنرجو مي تواند مهارت هاي بيشتري را در مدت كوتاه تري از زمان فرا بگيرد.
علاوه بر آن، دليلي نيست كه هنرجو روزي 30 دقيقه صرف تمرين غلط كند بدون اينكه قطعات آن را ياد بگيرد وقتي كه مي تواند بر عكس در 10 دقيقه مطالب را استادانه تر ياد بگيرد و بر اساس عادت و تمرين خوب به جلو برود.

 

براي اينكه والدين مسئول برنامه درسي و زمانبندي  بچه هايشان هستند، هنرجويان خانگي مي توانند بر اساس گام و سطح خودشان تمرين كنند و زمان بيشتري روي موسيقي را به نسبت كلاس هاي عمومي و خصوصي صرف كنند.

موسيقي همچنين بسيار مفرح است وقتي كه بتوانيد آن را با ديگران نيز به اشتراك بگذاريد. كودكان جوانتر، توانايي يادگيري تئوري موسيقي را دارند و همچنين قادر به فهم مفاهيم كيبورد هم هستند و به اندازه اي كه رشد مي كنند مي توانند مهارت هاي تمرين گوش خود را نيز افزايش دهند.

 

اگر فرزندان شما الفبا را بدانند و اعداد را بشناسند و توانايي شماردن داشته باشند، انقدر سن دارند كه بتوانند تئوري موسيقي را نيز فرا بگيرند.

با گسترش اينترنت، بالغين بيشتري فرا گرفته اند كه يادگيري پيانو و كيبورد نبايد حتما در كلاس ها يا استوديو ها آموخته شود.
مي تواند در اينترنت حتي آموخته شود. اين به برنامه هاي شلوغ و بالغيني كه احساس مي كنن نبايد در زمانبندي هاي اين زمانه گير كنن، بسيار كمك مي كند.


خوب، ممكن است اين را سخت باور كنيد ولي تشويق كودكانتان به تمرين درس هاي پيانو نبايد يك كشمكش باشد.

آن ها مي خواهند كه مطمئن باشند، اگرچه، كودكان آن ها آن قدر سن داشته باشد كه بتواند از تمرين موسيقي رسمي سود و  واقعا چيزي ياد بگيرد.

 

يكي از انتخاب هايي كه والدين براي فرزندانشان دارند، آغاز درس هاي كيبورد و پيانو است كه آيا پسر يا دخترشان در يك كلاس گروهي ثبت نام كنند و يا يك كلاس خصوصي.

در طول زمان اين باعث خواهد شد كه تمرين پيانو و كيبورد بسيار طبيعي تر و عادي به نظر فرزند جوانتر و يا حتي سن دار تر شما به نظر برسد و آموزش را به مراتب ساده تر كند. يك برنامه تمرين روتين برقرار كنيد.

هدف هاي معني دار تعيين كنيد كه بتوانند ادامه پيدا كنند، بر روي چي يا چرا تمركز كنيد.
اهداف و آروزهايي كه در اولين نگاه، كه باعث اشتياف فرزند شما به هديه يادگيري درس هاي پيانو و كيبورد را مي شود را ياد داشت كنيد و زمان نهايي خاص را براي اين اهداف تعيين كنيد، تا انرژي آنها در طول دوره هاي طولاني حفظ كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.