آشنايي با نمودارهاي آكورد كيبورد و پيانو

كيبورد،ارگ،آموزش ارگ،آموزش كيبورد،دانلود آموزش تصويري ارگ،آموزش تصويري كيبورد

آشنايي با نمودارهاي آكورد كيبورد و پيانو

آشنايي با نمودارهاي آكورد كيبورد و پيانو

يك نمودار آكورد پيانو راهي است كه شما مي توانيد چيزهاي بيشتري براي يادگيري ياد بگيريد و كيبورد و پيانو را با اطمينان و لذت بيشتري بنوازيد.

آكوردها پايه يادگيري چگونه نواختن سازي هستند كه شما دوست داريد بنوازيد، به همان اندازه كه آنها بلوك هاي تمام موسيقي ها را مي سازند.

آكوردها پايه يادگيري چگونه نواختن سازي هستند كه شما دوست داريد بنوازيد، به همان اندازه كه آنها بلوك هاي تمام موسيقي ها را مي سازند.

هر چه بيشتر در مورد ساختار يك آكورد بدانيد، بيشتر قادر به چگونه نواختن پيانو و كيبورد به راحتي خانه خودتان خواهيد بود.

به محض اينكه نمودار مقدماني آكورد پيانو و كيبورد را بدانيد، آماده به نواختن تمام انواع موسيقي با شنيدن يا خواندن صفحات نت موسيقي خواهيد بود.

اهميتي ندارد كه چه سبك موسيقي از شما درخواست مي شود، نواختن پيانو مي توانند ماجراي موفق باشد وقتي كه آكوردهايتان را بشناسيد.

با چيزي ساده شروع كنيد كه گوش شما را بگيرد و ياد بگيريد چگونه آن را با اعتماد به نفس بنوازيد. سپس روي راه هايي براي بالا بردن و پيچيده تر كردن قطعات موسيقي تا وقتي كه يك سلكشن از موسيقي براي دوستان و فاميل داشته باشيد، ادامه دهيد.

یادگیری بدون کمک مربی

یادگیری نواختن پیانو با کمک یک مربی بهترین روش ممکن است. یک مربی یادگیری این ساز را به روش های زیر آسان تر می کند:

  • ایجاد عادات خوب: بخش بزرگی از نوازندگی پیانو با یادگیری موقعیت مناسب بدن و دست ها و حرکت انگشتان در ارتباط است. اگرچه یادگیری به کمک یک مربی الزاما تضمین نمی کند که شما به یک پیانیست ماهر تبدیل شوید، اما مطمئنا از شکل گیری عادات بد و نادرست که ترک آنها سخت خواهد بود جلوگیری می کند.
  • تصحیح: پیانو باید در حجم ، ریتم و سرعت مناسب اجرا شود. همچنین اگر حرکت انگشتان و حرکت صحیح دست را بدانید، نواختن برایتان ساده تر خواهد شد. بدون کمک یک مربی خصوصی نمی توانید اشتباهاتتان را تشخیص دهید و اصلاح کنید. این بازخورد چیزی نیست که بتوانید از یک کتاب درسی دریافت کنید و البته برای پیشرفت به سطح بعدی الزامی است.آموزش پیانو
  • تهیه مطالب آموزشی: اگر در خواندن موسیقی و یا درک سایر قسمت های تئوری مشکل دارید، به تمرین بیشتر نیاز خواهید داشت. یک مربی خصوصی می تواند نقاط ضعف شما را تشخیص دهد و تمرینات اضافی را برای کمک به بهبود آنها توصیه کند. بدون کمک یک مربی، ممکن است خیلی بیشتر از حد لازم با تئوری موسیقی درگیر شوید.آموزش پیانو برای کودکان
  • ایجاد احساس مسئولیت: برای اینکه بتوانید به اهداف خود برسید به کسی نیاز دارید که شما را کنترل کند. در یادگیری پیانو، این شخص کسی نیست جز یک مربی خصوصی. مربی شما انتظارات معینی از شما خواهد داشت و شما را در قبال آنها پاسخگو می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.